Bara tre dagar sen Sverige?!

Första dagen i New York när vi hängde på 5th avenue och times square dagen lång! Det var kult, kult.
Totally crazy vid platsen där world trade center var. Jag trodde det var mycket mer mitt i New York men de var ju nästan lite inte alls mitt i. Hur som helst är det ju största byggarbetsplatsen där nu! Men det var coolt i alla fall.
Haha jag och Johanna körde på att vara äkta turisterna idag. Kommer troligen aldrig använda den där tröjan igen. Utom när jag sover kanske.
Har varit galet roligt de här dagarna i New York. Har träffat galet många sköna människor. Kommer blir tråkigt att åka ifrån dem imorgon ju! Jag var i Brooklyn idag också! Med gruppen alltså. Så inte bara Manhattan haha. Vi gick runt i SoHo i några timmar när guiden drog och jag köpte shoppade en Body lotion at Victoria´s Secret!!! Skills. Vi åkte bussen tillbaka och sedan dess har vi hängt på lite olika place på hotellet och nu borde jag verkligen sova för jag ska gå upp klockan halv fyra imorgon alltså om bara några timmar. Hihi. Och det konstiga är att jag inte är alls nervös för att åka till Arizona imorgon. Galet knäppt. Tycker bara det ska bli jättekul. Fick precis svar från min Area rep. som ska möta mig på flygplatsen imorgon så det är grymt. Grymma dagar i New York och imorgon börjar allt på riktigt.
Puss people

Kommentera inlägget (0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0