Bloodlines

Detta har nästan inget alls med USA och göra, men jag måste berätta det i alla fall. Jag köpte Bloodlines idag!!! Alltså spin-off serien av Vampire Academy som Jenny, Rebbe, Jossi och jag höll på att läsa och låna ut till varandra och prata om typ hela tvåan hahaha. Vår bokcirkel alltså<3, vet inte om den har kommit ut i Sverige eller inte? Ingen aning. Hur som helst var jag inne i värsta bokaffären i Tucson i helgen för att hitta den utan framgång men så idag så fanns den inne på Walmart! Alltså hyper-allt-mat-affären som finns överallt här.
Kanske får min nästa articel i newpaper class bli en book review på bloodlines haha, för jag måste idén för nästa issue färdig imorgon så ja. Det blir nog så.
puss

Kommentera inlägget (4)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Har nog inte kommit på svenska ännu. Hittade den bara på engelska och den släpptes ju i torsdags den 25/8.

2011-08-31 @ 08:45:15
Postat av: Jossi

ååååh nu dog jag ju lite halvt här ;__; vill läsa NU!!!!!

2011-08-31 @ 14:08:58
URL: http://smultronpop.devote.se
Postat av: tesse

Japp fast jag menade på engelska i sverige;)

2011-09-01 @ 00:32:07
Postat av: Jennnyy

Hahahah! Åh Nej nu är jag avis!;) Längtar hehe. och saknar våran lilla bokklubb <3

2011-09-07 @ 20:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0