shrimps

What a day liksom! Kathy, Som och jag åkte hemifrån nio i morse och kom hem förrän timme sedan. Först var vi på en grej i kyrkan men efter det så åkte vi in till Tucson och typ shoppade haha. Eller Kathy gillar inte och shoppa men i alla fall. Hon tar oss till klädaffärerna men det roliga är att så fort vi har vaarit inne i typ fem minuter så är hon typ, ska vi gå snart??:) haha. Så det är racershoppa som gäller. Det bästa är alla affärer med både kläder och mat i, för då kan kathy handla mat medan vi kollar på kläderna. Alla affärer är jättestora och man kör med bilen mellan allihopa. Och herregud vad mycket fula kläder det är överallt. Vi åt middag på en Thairesturang och Som beställde in fem olika rätter plus massa ris till oss tre och babblade massa på Thailändska. Galet kul.
Sedan hände massa saker, som tex. att grindöppnaren till vårt område gick sönder, och en massa skratt och massa knäppa saker. Hela dagen blev största äventyret hahahaha.
Here am I i min Arizona Wildcats tröja. Kathy säger att alla går runt i dom här. Det är alltså laget på colleaget i Tucson. Såååå det är ju kul.
Lite synd att jag inte kunde joina Volleybollteamet för att jag ar för sent ute, men jag tror jag får joina artclub och dramaclub nästa vecka istället! Hahah. Hoppas det inte är största freakshowen. Men något måste jag ju göra i skolan så jag får köra på klubbar! Fast Mrs. Greene sa att jag kunde joina basketbolllaget eller Soccerlaget under vintersäsongen istället så det är i alla fall najs!
Puss

Kommentera inlägget (1)




Kommentarer
Postat av: Tilda

hej, å jag hittade din blogg! Gud va kul

( Tilda från klassen)

2011-08-21 @ 17:41:15
URL: http://tildsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0