Uppdate

Heeey Bloggen!
I have made it through the first 24 hours! Det har varit himla trevligt faktiskt även om egentligen ingenting har varit enligt planerna haha. Det började med att jag kom hit och min Area rep., Annilee och hennes barn mötte oss mig på flygplatsen. Som, utbytesstudenten från Thailand hade blivit försenad och missat sina flyg och allt så hon kom dit en halvtimme efter mig även fast det var meningen att hon skulle komma två dagar innan mig! Sedan vi mött upp Son så åkte vi alla runt lite i staden, åt lunch och gjorde lite saker innan Kathy (min värdmamma) ringde och sade att deras plan var försenat och att de hade missat anslutningsflyget och därför skulle de inte komma hem förrän mitt i natten! Så alltså fick jag och Som åka hem till Annilee och sova där! Men det var jättemysigt, jag och ett av hennes barn, Hannah som är 13 badade i poolen som hör till lägenheterna där hon bor. Och hennes andra barn var så himla söta, Rachel och Ashley som var 4 och 7 år. De ville leka med oss exakt hela tiden haha, hur söta som helst. Det är så galet varmt här guys. Himla skönt måste jag säga.

Nu är jag hur som helst i mitt rum! Det är himla mysigt och har jordens mjukaste säng. Som är hur snäll som helst för övrigt. Eftersom allt det där med flygplanen hände så kom Som och jag aldrig till skolan idag haha, utan vi ska gå dit imorgon med Kevin. Men alla nervössaker liksom försvann när jag kom hit för det händer så mycket hela tiden att man inte har tid att vara nervös helt enkelt. Så skolan imorgon! Greatans.

Och huset och området är faktiskt galet incredible. De har en grind in till området med hus och alla hus ser liksom ut som värsta semesterplacet och ni fattar vad jag menar. De har privat fitnesscenter och pool som hör till området! Allt är coolt helt enkelt. Och inget är lagom. Allt är jättelitet eller jättestort. Vi har liksom utsikt över typ en öken nästan, med massa berg i horisonten. Och så regnade det idag! Men det var typ skönt, varmt regn. Nu är jag så trött att jag ska sova.
Puss

Kommentera inlägget (1)




Kommentarer
Postat av: Lisa

Asså herregud, det låter så knäppt alltihop! Som en berättelse någon har hittat på eller nått.. Du får lägga upp fler bilder, man blir galet nyfiken på hur allt och alla ser ut! Stora pussar och kramar! <33

2011-08-10 @ 15:16:14
URL: http://l-is.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0