High School

Hey
So, first day of High School är avklarad. Vet inte riktigt vad jag ska säga haha. För det första satt jag inte ensam och åt lunch vilket var tur och för det andra så vet jag inte vad. Hahaha. Dagen bestod i att springa runt mellan lektionerna och anstränga sig för att inte bli sen ungefär. Roligaste klassen var lätt Art3 haha. Och jag överklassar så ALLA i den klassen. Hahaha okej inte alla kanske. Men jag har blivit så van vid att alla människor är grymma på att rita att jag har glömt hur folk ritar annars. Haha. Nej men mitt Schema just nu är (jag har redan ändrat det en gång):

Advanced PE.
English
Art3
Newspaper A
Human Anatomy and Physiology
Lunch
US History A
Aerobics and Dance

Innan hade jag spanish istället för Newspaper (så jag har inte varit på den klassen än) men när Som skulle ändra sitt Schema så började hon som fixar scheman prata om Newpaper och jag tänkte att det skulle ju vara galet kul att testa. Så nu är jag i Newpaper också! Haha vissa tjejer här är verkligen galet bithiga! Fast alla är verkligen sociala! Liksom om man går fram till någon helt random och typ hej jag heter det här blabla så är det ingen som tycker det är knäppt liksom! Alla ba okej vad kul lalala.
Okej inte coolaste bilderna ever direkt men i alla fall. Första är terassen på baksidan av huset och andra är mitt ID för High School, som jag måste jag på mig jämt haha.
puss

Kommentera inlägget (3)




Kommentarer
Postat av: Sofia

men gud helt sjuuukt att du e i usa å går i high school! och att du inte kmr gå me oss mer :(:( kollade precis på gossip girl, haha oroar mig lite för dig som utbytesstudent men du e ju snygg o svensk så det fixar sig nog, ;P..(och estet:O ) ha det bra! alla saknar dig jättemycket!! kram // sofia. ps kolla inte min blogg har inte skrivit på månader)

2011-08-13 @ 19:59:23
URL: http://sockerfia.blogg.se/
Postat av: Katrin

Hej! Läser du mail? Har iallafall skickat ett. Kram mamma

2011-08-13 @ 22:42:28
Postat av: Jossi

omggggggg. känns helt knäppt att läsa det här, haha. har liksom fortfarande inte riktigt fattat att du går i HIGH SCHOOL??! helt sjukt. asså jag måste ha dit skypenamn så vi kan prata nångång snart!! vill höra ALLT om hurdan skolan är, vilka typer av människor det finns, om det är som i mean girls typ hahaha. PUSS!!

2011-08-13 @ 22:52:48
URL: http://smultronpop.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0