Utkast: Aug. 13, 2011

So im not sure if Im going to make it in the newspaper class. Its kind of hard att skriva artiklar på engelska som ska vara med i en tidning. Och nästa deadline är på fredag. Lycka till med det liksom. Och förresten var min zero-period class med P.E jätterolig. Eller alltså det var liksom skönt att börja dagen med att spela basket om ni fattar vad jag menar. Plus att det var roliga människor i den klassen. Eller rättare sagt det var människor jag lärde känna lite och sådär. En tjej var med i ett cheerleading lag som inte tillhörde skolan och hon tyckte att jag skulle joina deras team, fast jag vet inte exakt hur seriös hon var men jag ska fråga henne igen på måndag för det skulle faktiskt vara galet kul.
Förresten är det lite komiskt. Eftersom jag har varit här i typ en vecka nu utan att använda svenska mer än på bloggen så har jag liksom slutat tänka på att jag pratar engelska all the time. Så nu har det hänt typ tre gånger att jag har råkat prata svenska utan att märka det haha! Och ingen fattar ju någonting såklart. Så det är lite roligt.
Nu ska jag upp äta frukost!
puss

Kommentera inlägget (1)




Kommentarer
Postat av: Johanna new yorker hehe

Good job over there in Arizonaa! haha jag gör samma sak, börjar prata svenska ibland och så fattar ingen något. Tvärcoolt med cheerleading ju! xoxo johanna

2011-08-14 @ 18:38:17
URL: http://usajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0