Cupcakes today yeah

Heeeey bloggish!
Det är jättekul att ni kommenterar tänkte jag bara säga! Så kul och läsa vad alla säger och sådär. Så tack så mycket! Vet inte hur jag ska göra med frågor som folk frågar i kommentarerna eftersom jag inte vet om ni läser om jag kommenterar nedanför så alltså;
Mamma - Vi campade i vid bergen vid Tucson, det heter Mount någonting kommer inte ihåg vad hahah!
Thomas- Nej vi hade inga skydd när vi spelade amerikansk fotboll, och det var som sagt en förenklad version, och det var inte så galet varmt heller för jag har P.E klockan kvart över sju på morgonen och då kanske det bara är 25-30 grader, så det funkar. Plus att vi är inomhus ibland.
Anna- Japp, det är luftkonkonditionering exakt överallt. Oftast fryser jag inomhus haha.
Förresten har en del frågat om High School är som i filmer. Och det är det. Inte lika extremt såklart, men alltså min cafeteria är liksom en kopia av den typiska High School filmcafeterian. Alla sitter vid samma bord varje dag, det skulle verkligen vara HELT GALET att "ta" någon annan grupps bord. Sedan kan man ju byta gäng att sitta med, men alla gäng har sitt eget bord liksom. Sedan skriker alla och springer runt och så bråkar olika bord med varandra. Och så går Cheerleadertjejerna runt i sina cheerleaderdräkter och skitmånga har tröjor som säger typ Sahuarita Mustangs, alltså mustangs är vår maskot.
Puss världen

Kommentera inlägget (0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0