Min datorklocka står på 4.36 på morgonen och det är pucko för jag åt precis middag

Hey People
Har chillat på Manhattan hela dagen kan man ju säga. På förmiddagen hade vi en guide men på eftermiddagen fick vi hänga runt själva, vilket var galet roligt. Jag, Paulina, Frida och Johanna var vid Times Square och på 5th avenue ungefär hela dagen. Jag köpte en I love New York tröja haha! Kände att jag behövde bevis på att jag faktiskt har varit här. För det känns som hela staden bara är påhittad. Jag menar Times Square?? Ofta den platsen finns på riktigt liksom. Även fast jag är här så känns den fortfarande påhittad! Snart Ska jag äta middag och ha någon diskussion med resten av gruppen här. Galet najs.
Puss på er.

Kommentera inlägget (2)




Kommentarer
Postat av: Thomas

Fantastskt att följa med och se/höra hur du fixar allting fast alltihop känns helt galet hela tiden. Keep on going.

Är just nu i eran stuga i Västervik. Småregnar ute så vi ligger och softar i soffan och läser din supermysiga blogg.

2011-08-07 @ 12:35:01
Postat av: Jossi

Allt verkar ju flyta på hitills i alla fall :D hoppas det fortsätter på samma sätt! <3 massa pussar och kramar från Sverige!!

2011-08-07 @ 14:28:04
URL: http://smultronpop.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0