kuckeliku kokoko

Har det redan gått fyra dagar sedan mitt senaste inlägg? Känns som typ en sekund sedan. Hur som helst har helgen hittils varit fullproppad! Direkt efter skolan i fredags åkte vi ut och campade uppe i bergen! Så himla fint däruppe, tänk er kaktusar istället för träd som växer på vägen upp liksom. Och det var så skönt där uppe! Vi gick ur bilen och det var liksom svalt! Hahaha, vilket alltså betyder runt 25-29 grader varmt. Jag älskar hur mycket mat dom har överallt här, liksom på campingen bjöd de på frukost vilket var massa meloner, scrambled eggs och amerikanska pannkakor. Det var så mmmmmm. Sedan åkte vi ner till Tucson igen och skulle äta lunch men alla ville äta glass på Cold Stone Creamery (lika gott som ben n jerrys fast 1000 gånger bättre) istället så då gjorde vi det. Vi kom hem och så han jag vara hemma i två timmar innan jag åkte till Destany´s Party. Det var så kul där, massa människor från skolan och sådär. Sådana där partyn skulle verkligen aldrig fungera i Sverige. Antingen har du liksom chillkväll och så är man inte så många liksom, eller så är det fest helt enkelt. Det är var liksom.. ett Birthday Party! Typ blandat killar och tjejer, kanske 45 pers, och så körde vi games och kollade på film i hennes trädgård när det blev mörkt runt åtta, och sen körde vi hide and seek hahah. Så sjukt annorlunda från Sverige. Ungdomar gör verkligen andra saker här, för jag menar det var folk där från fotbollslaget osv. osv.


Sedan var det någon trollkarl som uppträdde på slutet (hahah jag sa ju att det var ANNORLUNDA) och jag hamnade bredvid typ någon släkting till Destany och hon tyckte inte alls jag skulle gå 10.40, då Kevin skulle hämta mig, eftersom det var mitt i Showen så hon bjöd in Kevin att kolla också och så slutade det med att vi kom hem tio i tolv, vilket är ganska sent enligt USA liksom. Så jag får see vad Kathy sääger imorgon!

Förresten höll jag på att dö av skratt på min US History i fredags, för jag lärde några killar säga olika saker på svenska och de frågade så himla mycket olika konstiga saker så tillslut tröttnade jag och sa att "can I ask you out?" var "kuckeliku kokoko" på svenska, så de där killarna gick alltså runt och sa kuckeliku kokoko hur länge som helst till hur många som helt och det var så roligt att jag nästan bröt ihop (eller inte haha), men allvarligt det var galet kul. Även fast det bara var jag som fatta exakt hur roligt det var. Men i alla fall.
puss

Kommentera inlägget (3)




Kommentarer
Postat av: Emilia P

Heej! Åh vad härligt du verkar ha det! Din blogg är jättekul och intressant!:D



Kram!

/Emilia från södra;)

2011-08-28 @ 18:21:27
Postat av: Mira

haha, tesse vilket roligt inlägg!! XP Du verkar ju ha det hur bra som helst därborta!! Puss o kram!<3 :)

2011-08-28 @ 21:32:38
Postat av: Amanda

HAHAHAHA ;'''D <3

2011-08-31 @ 10:42:57
URL: http://tuschtatuering.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0