American hairstyle

Detta är bara en random bild från google. Men ser ni frisyren på killen längst till vänster (och han bredvid iförsej)? Exakt den frisyren (minus polisongerna) har ALLA killar här. Liksom en liten lugggrej som slutar mitt i pannan. Och alla klipper sitt hår så. Det är liksom den allmänna standardfrisyren, och jag fattar verkligen inte varför. Hahaha. Tänkte bara berätta det.
Jossi undrade hur jag överlever matmässigt eftersom jag har fem lektioner innan lunch. Och det är inte så mycket som det låter, eftersom jag har 0-hour som börjar kvart över sju och sen har jag period 1-4 innan lunch och alla är typ 56 minuter med 4 min raster mellan så jag har lunch rätt tidigt i alla fall, eller typ tolv tror jag haha. Så det är luuungan.
pusspuss

Kommentera inlägget (1)




Kommentarer
Postat av: Jossi

waaaaaat börjar du kvart över sju (haha nu förstår jag inte hur du överlever det). men du rätt nära till skolan väl så det kanske funkar ändå? justeja, får man sminka sig och sånna grejer i skolan eller är dom typ fett strikta? :O Puss!!!

2011-12-04 @ 18:51:33
URL: http://smultronp0p.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0