Sista helgen innan Christmas break

Soo guys
Igår skjutsade Kathy över mig till Eegje och så gjorde vi oss i ordning och åkte till en skoldans. Vi förväntade oss inte så mycket, vilket gjorde att det faktiskt var sjukt roligt. Jag, Eegje och Kiara rockade dansgolvet haha. Eller kanske inte riktigt men i alla fall. Gratis Pizza liksom! Bättre kan det ju inte bli.
Idag så åkte vi med Kevin till en Mall och handlade lite julklappar och nu sitter jag här hemma och irriterar mig på kortnummer som inte funkar och jag borde verkligen plugga till mina finals next week. Vilket jag också ska göra alldeles snart. Men först slå in julklappar och fixa lite annat!
Eegje and me
Pusspuss
Jag saknar Benedicte!

Kommentera inlägget (0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0