The Girl With the dragon tattoo

Mitt jullov har varit jättekul. New Mexico ägde och det har varit asbra här i Arizona med. Idag åkte vi upp i bergen och tog med oss picknick (=KFC haha), och det var himla mysigt. Dagen innan det var ju bästa Benedicte här som sagt och jag saknar henne så mycket nu! Jag är som bäst när jag är med henne!
Och vi såg förreesten The Girl With the Dragon Tattoo iv förrigår. Helt galet vad den är svensk haha! (Jag är ju sjukt lost eftersom jag inte hade läst eller sett någon av filmerna innan jag såg den engelska verisionen). Alla pratar ju till och med Engelska med svensk brytning hahah! Och ja, efter jag sett den engelska verisionen så kollade jag på den svenska och jag måste säga att den är ungefär 1000 gånger bättre hehe. Så nu läser jag första boken också, på engelska, haha lite komiskt.
pusspuss

Kommentera inlägget (0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0