Tjejen som borde veta allt om Europa

Min Farfar fyllde år i måndags! Grattis Farfar, hoppas allt är bra!:)

Okaaay shame on me! Detta var min konversiation med Mrs. Rod idag,

Mr. Rod- Therese! Im gonna zoom in on you now cause you probably knows this better than anybody else in this class! Europe! So, which countries border spain?
Jag får lite blackout och kan plötsligt inte riktigt se hur Spanien ser ut i mitt huvud så jag sjunker ner på bänken lite och skrattar och en annan elev säger "France and Portugal!"
Me - OKAY I knew that! Sort of!
Mr. Rod - Yeah I like it, and I got you blush too haha. (HATAR att jag alltid blir röd i Ansiktet och ingen annan blir det eftersom alla är mexicaner haha)
Me - Im not blushing! Its just my skin color!!!!
Och så skrattade alla.

Japp. Smarta tjejen. Förrigår sade jag också i min art class "I actually though Americans were gonna be dumber that you are..." och så råkade hela klassen höra och började skratta hehe.

Jag har finals next week! Kommer bli så himla konstigt att ändra sitt gå över skolgården sätt haha. För på tisdagen kommer jag endast ha period 1, 3 och 5 och på torsdagen kommer jag bara ha 2, 4 och 6. Vilket betyder att jag kommer gå MELLAN period 1 och 3 och sedan 5! Fattar ni hur det kommer bli error i mitt huvud! Man går liksom exakt samma väg varje dag och nu plötsligt kommer allt bli helt annorlunda! Hahaha.

Kommentera inlägget (2)




Kommentarer
Postat av: Katrin

Fast Spanien gränsar till Frankrike och Portugal... ;-)

2011-12-08 @ 07:41:19
Postat av: Anita

Hahaha jag tänkte precis kommentera samma sak.... :P

2011-12-08 @ 16:11:12
URL: http://anitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0