USA gör mig tjock!

Heey
Hahaha, pratade med de andra utbytisarna på Sahuarita idag om vikt hahaha. Alla har liksom gått upp, det är så himla roligt. Jag tänker inte väga mig mer här nu alltså! Ni vill inte ens veta hur mycket jag har gått upp hehe. Nej men när jag kom hit vägde jag 134 pounds och nu väger jag 154. Hahahaha. Det är alltså nästan tio kilo. Det är ju så sjukt komiskt. Fast mina kläder passar fortfarande guys! Så jag tror att det är en del muskelvikt eftersom jag har jobbig P.E varje dag som jag inte hade förut. Men i alla fall. Det är kul när man pratar med alla andra utbytesstudenter och det har hänt exakt samma sak för dom. Jag tänker börja oroa mig när kläderna börjar bli för små...

Och fattar ni hur glad man blir när man kommer ut från 0-hour P.E är fett trött, har glömt plånboken (med pengarna man skulle äta frukost och lunch för) och Elise kommer till skolan och har köpt kaffe till mig! Jag tror faktiskt hela min dag blev bättre av det där kaffet <3

Och nu MÅSTE jag plugga till mina finals. Ehe.
Och förresten jag älskar amerikanare och alla Sverigefördomar
Och Mrs. Kempton är den bästa läraren i världen! Känns så puckat att vi säger förnamn till våra lärare i Sverige nu förresten! Hej min lärare heter Berit liksom! KNÄPPT. Nej men Mrs. Kempton idag, hon ba "you have to memorize the names of the different parts of your bone" Och Jag typ kollade på henne like whaaaaaaat, kommer aldrig komma ihåg alla dom där knäppa namnen and she was like "oohhhh Don't give me that 'poor me I am an Exachange studet look!'" hahaha
puss

Kommentera inlägget (1)




Kommentarer
Postat av: Moa

Jag dog lite utav skratt när jag läte sista meningen! :-D



Haha vi sa ju att du skulle gå upp i vikt tesse men de tär ju inte fair om du kommer hem och är starkare än mig... satan vad jag måste börja jobba ;) vi sa att du skulle sitta still och äta chips ju! har du glömt det?! :--o



Saknar dig <3 det vet du redan ;) lev lite american xmas åt mig nu! :-D

Btw får vi en vit jul, iallafall alla vi som flyr till fjällen hahah !

2011-12-13 @ 15:50:47
URL: http://unnermark.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0