Jag freakar över the dress code igen...

Det är helt obegripligt att jag åker om fyra dagar. Helt jävla sjukt. Och jag tror faktiskt inte att jag fattar det någonstans. Om en vecka kommer klockan vara åtta på morgonen ungefär i Arizona och jag kommer troligen precis ha anlänt till Sahuarita High School, allra första dagen. HerregudHerregud. OM EN VECKA. Om fyra dagar kommer jag vara i New York vilket också är ganska otroligt. Och det är så blandade känslor hela tiden ni vet. Ena sekunden är jag överlycklig, andra jätteledsen och tredje så galet nervös.
Och alltså jag kan fortfarande inte riktigt acceptera hur fula kläder jag kommer ha på mig de kommande tio månaderna. Kände mig ganska pigg idag (ingen feber, woho!) och så var jag så galet trött på att ligga hemma så jag tog mig till stan för att köpa några T-shirtar som jag kan ha på mig i skolan. Anita skrattade åt mig och min ångest över att behöva köpa fula T-shirtar hahah (underbaaart att träffa Anita förresten, var typ en månad sedan). Och det känns verkligen tragiskt. Liksom inga linnen alls, inga magtröjor, inga leggings, inga over-sizekläder. Jag får liksom inte ens ha på mig leggings och en längre tröja.
Detta är alltså kortaste längden på shorts jag får ha! Haha, så alltså köpte jag ett par jeans som jag klippte av eftersom det kommer vara ungefär 30-40 grader när jag kommer dit. Jag pratar alltså om dresscode i skolan om någon har missat det.
puss hörrni.

Kommentera inlägget (0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0