Min värdfamilj

Okej blogginlägg.
Jag har träffat min värdfamilj nu och de är hur snälla som helst. Kathy, min värdmamma, är värsta amerikanaren och snackar massor hela tiden och är jättetrevlig. Min värdpappa, Kevin, är bara jättesnäll och gillar samma böcker som mig. Himla trevligt och roligt var det att träffa dem och nu slipper jag vara lika nervös för att komma till Arizona under soft-landing camp i New York vilket äger galet. Men ni fattar inte hur galet nervös jag var innan de kom. Tror faktiskt aldrig jag har varit så nervös i mitt liv som jag var den dagen. Jag gick runt och mådde illa och kunde inte äta och låg bara ner i sängen och stirrade i taket ungefär. Kunde knappt sopa altanen haha! Eller tänka på vad jag skulle ha på mig. Haha. Men det gick som sagt hur bra som helst.

Vad som suger till tusen är att min hosta (som jag haft sen peace and love) har blivit värre igen och febern har kommit tillbaka. Jag är apigt trött på feber. Hosta kan man ju överleva (även fast jag har hostat så mycket att jag har fått ont i sidan och ryggen så att jag måste trycka något mot sidan och när jag ska hosta haha), men lägger man på feber blir det ju bajs speciellt när man planerar att dra till emmaboda om några dagar. Så det suger galet. Får helt enkelt hoppas att det blir bättre.
Puss

Kommentera inlägget (0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0