När man vaknar klockan ett

Hej!
Eftersom detta är min USAblogg så borde jag ju egentligen bara skriva om USA. Men nu innan jag åker kommer det nog bli lite andra saker också och inte bara USA bara så att ni vet att jag lever. Tillexempel kan jag ju berätta att jag vaknade klockan ett, alltså för 40 minuter sedan. Sedan kan jag också berätta att jag har en annan snygg design på testbloggen, men för närvarande har jag problem med en meny som har hoppat iväg ur sin ruta och därför får jag behålla den jag har för tillfället.

Men eftersom det är en USAblogg kan jag ju göra en lite lista på de läskigaste/mest spännande/roligaste stunderna jag har framför mig:


1. Dagen då explorius ringer och säger att jag har fått en värdfamilj.
2. Gå av flygplanet i USA och hitta värdfamiljen
3. Första veckan på High School
4. Första skollunchen.
Och sedan kom jag inte på några fler moments.
Jag en dag hemma hos Elise för någon vecka sedan. Hennes väggar är inte rosa. Men det var en trevlig dag hur som helst som slutade med att inte komma in på gröna lund och istället sitta vid kajen utanför med massa vänner.


Puss,

Kommentera inlägget (0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0