Jag pratar om lite filmer bara

Hey bloggish
Anita och jag var och tränade, sedan hyrde vi plötsligt två filmer fast jag ju aldrig hyr filmer nästan. Så det var ju galet trevligt måste jag säga. Både "Nowhere Boy" och "An Education" är ju så himla fina. Jag måste ha sovit lite halvt när jag såg "Nowhere Boy" förra gången för jag hade typ glömt halva filmen och det bästa var ju också att den var ännu bättre den här gången än förra gången jag såg den (tror det var någon trevlig kväll och min kära vän Lisa för något ganska långt tag sedan).

Finaste historien och finaste skådespelarna och finaste vänskapen.

Och "An Education" är också så fin och bra och jag vill se ut som Carey Mulligan i alla fall idag. Bra skådespelare där kan man ju säga.

puss, hörrni.

Kommentera inlägget (1)




Kommentarer
Postat av: Sebastian

hejsan! Ser ut som om du också ska iväg till staterna, lust att länka bloggar? :)

2011-06-20 @ 12:24:47
URL: http://sebofsweden.blogg.se/?tmp=04212515

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0