Välkomna till min blogg helt enkelt

Okej.
Det är lika bra att jag startar den här bloggen en onsdageftermiddag som denna. Jag heter Therese och har gått två år på Södra Latins gymnasium med bild och forminriktinig. Det har varit två grymma år kan man ju säga. Mina klasskompisar är underbara och jag har målat galet mycket och läst matte c. Bland annat. I höst åker jag till USA och stannar där ett år och går på high school. Detta är allt jag vet än så länge:
1. Jag ska till USA, någonstans mellan toppen och botten.
2. Jag åker mellan 29 juli och 13 september.
3. Jag kommer sakna ALLA mina vänner otroligt mycket.
4. Och min familj såklart.
Sedan vet jag inget mer. Jag hoppas på att få placering väldigt snart måste jag säga. För jag blir galen av att vänta.
Alltså. Mitt hår är ju inte blått egentligen. Men visst skulle det vara coolt?? OM det var det liksom. Gimp är kul.
Tack och hej

Kommentera inlägget (0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0