Hey

HEY!
Var precis på bio med Kiara och såg Panoramal Activity 3 hahaha och nu är jag rädd. Kathy är inte hemma heller och det är en läskig vind utanför. Scary! Gav upp med Soccer. Om jag hade varit Junior så hade jag kanske klarat det till the JW team, vilket är det "sämre" laget, men eftersom jag är Senior så funkar det bara inte. Alltså man måste klara det till Varsity om man är Senior annars så är man OUT liksom. Till och med Senoirs som var bra kom inte med i laget liksom, så att jag skulle klara det fanns ju bara inte. Men det var kul och göra tryouts i alla fall (önskar att jag var Junior sååååå mycket). Men jag får helt enkelt hitta annat och göra till nästa sport säsong. Jag kommer nog komma med i track and field i alla fall i vår, för jag tror de tar med alla! Så någon sport kan jag göra i år i alla fall. Dumma skola som är för bra på alla sporter. Jag får väll stanna på after school weight och gå till Drama, photo och Art club eller något. Har börjat ta the Activity Bus home nu i alla fall om jag stannar, så det är bra!
pusspuss

Kommentera inlägget (2)




Kommentarer
Postat av: Lennart Eriksson

Hej Therese

Det var ett tappert försök, men man kan inte lyckas med allt. Tänk vad Du skulle ångrat Dig om Du inte testat.

Kom igen.

Puss

Morfar

2011-11-05 @ 08:24:15
URL: http://tessetesse.blogg.se/
Postat av: Anna Skevik

Bättre lyss till en sträng som brast än att aldrig spänna en båge!

Det är en diktstrof av någon som jag borde veta vad han heter, men det gör jag inte. Nils Ferlin kanske. Jag gissar att Lennart vet :-)! Kanske gör du? Men betydelsen är ju ganska klar - bra vågat. Stor kram

Anna

2011-11-07 @ 22:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0