Kläder är mitt eviga samtalsämne hehe

Okej jag vet att jag inte har bloggat på åtta miljoner år.
Men hej i alla fall.
Ibland skriver jag inlägg som jag bestämmer mig för att inte posta. Hahah. Bara så ni vet.
Hur som helst Thanksgiving närmar sig! We are off thursday and friday because of thanksgiving so tomorrow is like friday! Great! Och efter skolan imorgon så åker jag nog till Elise's house och sen ska vi ut och äta middag med Fanny and Eegje. Kommer bli astrevligt. På tordag är det då Thanksgiving och då åker vi upp till Phoenix och till Kevins mamma. Fredag = black friday (typ galen shopping, affärerna öppnar 10 på kvällen på thanksgiving och sen shoppar folk hela natten hahaha), inte klart ännu om jag kommer julpynta med Kathy på fredagen eller faktiskt shoppa. Hihi.

Så vad har egentligen hänt i en vecka? Jag har inte riktigt någon aning! Har gjort en massa saker som vanligt ungefär. Kvällen har ägnats åt någon så sjukt roligt som homework. Mrs. Hermes sa i måndags that vi skulle ha en artikel färdig imorgon. Alla var typ WHAT, since we always have like two weeks att skriva en ny på. Så det är vad jag har gjort.

Förresten går min klädstil utfööööör. Hahaha. Liksom idag vad hade jag på mig liksom? Lågmidjade jeans med brett bälte, en hoodie från Victoria's Secret och uggs. Liksom hahaha. Hej byta klädstil helt. Om sju månader när jag kommer tillbaka kommer jag inse hur jag har sett ut i ett år haha. Men det är så chill att bara ta på sig enkla saker här, så jag pallar inte riktigt bry mig. Det är mysigt med hoodies pch uggs.

Och på tal om kläder. Kläder att ha på sig i kyrkan är freaking omöjligt!  Alla kjolar och klänningar är för korta på något galet sätt. Kanske beror det på att jag är lång också, men i alla fall. Det är bara att inse att ungdomar i Sverige ALDRIG skulle sätta på sig något som ens liknar det som folk har på sig i kyrkan är. No way, alltså. Så det kan ju också vara anledningen varför jag aldrig lyckas hitta någon bra kjol att köpa här för att ha på mig i kyrkan. Undermedvetet vägrar jag helt enkelt att köpa något som är fult på riktigt (åter igen; tack momor och morfar, kjolen jag fick av er är den enda snygga saken jag kan ha på mig i kyrkan!).

Fattar inte att det är tre veckor till Chirstmas break after thanksgiving. Vad händer med tiden? OMG liksom. Efter jul är det freaking Januari, redan! Helt galet.
puss och kram skumbanan.

Kommentera inlägget (0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0