pumkin pie

Sooo Guys.
Pumkin Pie. Vet inte riktigt vad jag tycker om denna efterrätt som alla amerikaner äter like crazy hela november. Jag menar vi hade fem stycken jättestora för thanksgiving. Det smakar ganska knäppt måste jag säga. Men annars var thanksgivingmaten great. Kommer sakna turkey! Har träffat hela släkten nu förresten. Och Kevins morfar var på sin mission (mormongrej) till Sverige så de har en del grejer från Sverige hos hans mamma, så det var jättekul! Läste på svenska på någon konstig tavla som alla tydligen har velat veta hur man säger på svenska.
Idag har vi julpyntat hela huset. Och herregud jag har aldrig sett så mycket julpynt i hela mitt liv! Ska ta kort hela alltet imorgon när det är lite ljusare igen.
@Elises hus. Hängde ju där efter skolan i onsdags innan vi alla fyra gick ut och åt mat. Hennes hus äger förresten.
puss

Kommentera inlägget (0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0