I'm living in America

Hey people
Klockan är tio och jag chillar i mitt rum, lyssnar på min nygjorda myslista på spotify och funderar på att sova om ett tag, Not. Ni vet att jag bor typ en halvtimme från mexicanska gränsen? Så numer vet jag vad Mexican food is for real. Och det äger så mycket. Vad vi äter i Sverige är ju typ hahaha compared to this.

Och förresten har jag blivit så himla mogen nu och tvättar helt själv varje söndag. Vuxenpoäng eller vad? Jag fattar faktiskt inte varför vi gör det så galet komplicerat i Sverge. Jag menar allvarligt talat, varför ha 80000 olika typer av tvättar när du bara kan slänga allt i samma? Det funkar ju här! Mina kläder är rena och allt liksom. Och helt ärligt, det är mycket lättare att tvätta själv eftersom jag vet var alla mina kläder är. Att saker försvinner i tre månader är liksom omöjligt.

OCH. Kolla in The Secret Circle! Hehe min nya favoritserie. Varje torsdag on the CW här (älskar den kanalen hahah, Vampire diaries, Gossip Girl, 90210, hellcats and the Secret Circle. Alla NYA avsnitt på tv också<3, inte som Sverige som alltid ligger en säsong efter hehe)
Och hey guys, kolla mina två framtänder?? Ser dom inte lite grå ut? (Jag slog ju käken i järngrejen på studsmattan i våras efter en volt). JAG VILL INTE HA SVARTA TÄNDER.
puss

Kommentera inlägget (1)




Kommentarer
Postat av: Anna Skevik

Det viktigaste att komma ihåg är att tvätta ljusa kläder för sig och färgade för sig. Det är inte kul när en tvätt kommer ut och allt är smutsgrått eller taskigt rosa när det skulle vara vitt! Vet av erfarenhet ;-). Skönt att ha koll på sina egna kläder inte sant - fri och oberoende. Apropå mexikansk mat - min nya favorit är gröna smoothies! Snabbt, enkelt, supergott och ingen disk!! Kolla på www.rawfamily.com Kram Anna

2011-11-07 @ 22:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0