Fall break

Hey!
I torsdags hade Elise, jag och Brianna sjukt kul! Jag drack kaffe och herregud vad jag har saknat kaffe! Kändes lite som jag var i Sverige, för vi gick till ett Cafe (det enda som existerar här, och som för övrigt var typ helt tomt nästan) innan the Football Game dårå. Och the Game var helt grymt! Vi låg under med 15 poäng och så typ sista tio minuterna så tog vi igen allt och vann med en poäng! Det var en så galen stämnning!
Vi hämtade upp Benedicte inne i Tucson igår, utbytesstudent från Norge, för att hon ska åka med oss till California imorgon! Hon är hur snäll som helst så det ska bli jättekul. Så Californa here I come! Men helt ärligt så skulle jag kunna vänta några veckor för fall break, cause det är så mycket som händer i skolan just nu anyway!
puss

Kommentera inlägget (1)




Kommentarer
Postat av: Lena Lindh

Det är så kul att följa din blogg Tesse, man blir glad varje gång man läser den. Det riktigt känns hur du trivs och tar till vara på livet. Ha det så kul i California, vi håller ställningen på Byfogdevägen. Kram Lena

2011-10-10 @ 22:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0