Hot forever?

Hey!
Skitkul dag idag. Jag gick upp typ nio och så drog Kathy, Kevin, Som och jag till någon liten town som jag har glömt namnet på där de hade massa western saker och roliga affärer. Jag köpte nya skor! Har ju haft mina sandaler typ varenda dag sedan jag kom hit nu hehe, och hur otroligt det än verkar så kommer det ju inte vara 30 grader här för alltid. Nästa vecka ska det faktiskt bli 20 tror jag och så kan det ju bli lite kallare än så i december/januari. Så nu har jag ett par lite varmare skor. Kind of. Haha.
Och efter det var jag hemma i ungefär två timmar (pratade faktiskt med Moa på skype när jag kom tillbaka, roligt roligt roligt). Och sedan åkte vi till en Barbeque där Elise och Brianna från skolan också var, så när jag kom dit så hängde jag med dom i några timmar och sen åkte vi hem till Elise´s house. Och det var efter det som vi åkte med Briannas mamma in till the slaughter house i Tucson! Alltså ett spökhus. Jag skrek hela tiden haha. Fast det var faktiskt inte så läskigt. Bara ibland. Och nu är klockan tolv och jag är ganska trött. Har typ inte varit hemma alls den här helgen!
Som and me
Brianna and Elise
Och här är en video från the homecoming parade som Elise filmade! Sahuarita Mustangs football team:
puss

Kommentera inlägget (1)




Kommentarer
Postat av: rebbish

bara 20 grader? HÄR ÄR DET TYP 5!!!



Jag saknar dig! jag gillar dock att jag kan stalka dig här! höhö <3

2011-10-26 @ 22:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0