Livet en måndagkväll i Arizona

Chillar.
Äter nudlar.
Pluggar. Kind of anyway.
Funderar på att duscha.
Dricker vatten.
Är trött.
Lite hungrig.
Imorgon är det tisdag.
En helt vanlig skoldag.
Jag ger upp med mitt hår nu förresten. Ska klippa det imorgon. Egentligen vill jag att allt ska vara jämnlångt, men det är bara omöjligt att få det att se snyggt ut här, så det slutar med att jag sätter upp det typ varje dag. Så alltså klipper jag det lite uppklippt igen. Precis det som jag har försökt att få bort de senaste tre åren haha. Men alltså, jag orkar inte ha fult år i sju månader till bara. Så cutcut.
Kathy berättade igår att hon har bokat två nätter i Las Vegas i Mars igår. Score!
Brianna's syrra lockade mitt hår till homecoming. Var ungefär tre år sedan jag gjorde det senast, så det var kul.
puss

Kommentera inlägget (3)




Kommentarer
Postat av: Lennart Eriksson

Du är lika fin vilken längd Du än har på håret.

Kul med Las Vegas.

Kram

Morfar

2011-10-25 @ 09:10:05
URL: http://tessetesse.blogg.se/
Postat av: Jenny

Du är finast! Saknar dig! Pussssss

2011-10-25 @ 15:13:27
URL: http://jennyflora.blogg.se/
Postat av: Anna Skevik

Du är vacker!!!! Ursnygg <3

2011-10-28 @ 14:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0