What to do in Yosemite?? BYCYKLING

Heyyyy
Det är homecoming week this week! Det betyder också att det är spirit week och att det är ett home footballgame på fredag och efter det är det Homecoming Dance. Det har också varit teman varje dag i skolan:
Måndag: Twin-day
TIsdag: Dress up day
Onsdag: Grade color day (Seniors are yellow, men jag hittade bara något halvgult haha)
Torsdag: Geek day (I wore my glasses, and everybody was like "you should wear those everyday!")
Fredag: Blue and Gold day (för att tagga för the game dåra, eftersom det är våra skolfärger)

Och imorgon är det då Parade och peprally! Så alla lektioner är bara 20 minuter långa för att vi ska ha tid med allt som kommer efter, plus att det totalt ändå bara är en half day! Gillart! Peprally är då att hela skolan samlas at the football field och så gör the cheerleaders sin grej och så massa andra saker för att tagga för the homecoming game. Så det kommer bli kul. Alla säger iförsej att vår homecoming dance inte är så big deal, och att the prom är roligare osv. Men jag ska gå i alla fall! Det är ju min enda homecoming i livet haha!

Det var half day idag med, men jag kom precis hem i alla fall för jag hängde med the Art Club idag. Kind of fun! Och snart ska jag hänga med Kathy och träna tror jag, för hon säger att de har en utomhuspool på stället hon ska till. Så I guess im gonna go! Hahaha.
Puss
Juste angående rubriken så är det bara det största internskämtet ever från Lake Tahoe-resan. Haha.

Kommentera inlägget (0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0