Dagens problem

hi there random stranger (haha internskämt Anita, typ)
Jag borde verkligen skriva på min artikel just nu! Men jag har tröttnat på den så alltså sitter jag här i mina pyjamasbyxor med gula hjärtan som jag köpte i New York (av allt man kan köpa så köper jag pyamasbyxor...) och gör ett inlägg. Allt för er svenskar!

Hahah jag funderar seriöst på att hitta på att jag har en svensk pojkvän eller något, för hittils har fyra killar "asked me out" och jag tror att den femte kommer komma nästa vecka (lååång historia haha). Och jag sa nej till allihopa haha. Killar är knäppa här! Liksom hej prata i fem sekunder vad gör du på lördag. Och går man ut med någon en gång så ser alla det som att man i princip är ihop, så det funkar liksom inte riktigt att säga ja till olika killar eller säga ja över huvud taget om man inte gillar killen. Sååå det är mitt problem haha!
Titta vad otroligt kul jag har varit på walmart! Hahaha... Nej men det är jättekul att gå in i mataffärer här, för inga mataffärer är bara mataffärer. Liksom walmart har kläder, mobiler, tvapparater and all. Och maten är så kul. Eller ja, godiset är kul. Jag älskar att shoppa ätbara saker här. Allt är så billigt också.
Sånt här fyller dom hela rader med haha, det är jättekul!
Kathy and Som at Sahuarita stake festival som vi var på.
Helgen har varit najs och nu är det time for sleep. I think.
Seeya

Kommentera inlägget (1)




Kommentarer
Postat av: Lennart Eriksson

Hej Therese kul att höra från Dig. Man undrar förstås vad Din nya artikel handlar om kanske hur amerikanska grabbar uppvaktar svenska flickor haha.

Gula hjärtan från New York är säkert inne speciellt på pyjamasbyxor allt för Er amerikanare.

Det är inte lätt att bli så uppvaktad men Du kan ju alltid hota med morfar tala om att han har första tjing, ett uttryck vi använde när jag var ung hahaha.

Fina bilder. Vi hörs. Morfar

2011-09-26 @ 20:04:48
URL: http://tessetesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0