Sahuarita Mustangs!

AAAAAAND SAHUARITA HIGH SCHOOL MUSTANGS VINNER THE FOOTBALL GAME MED 55-6!!!! Hahaha. Kom precis hem från det första home football game och vi ägde ut det andra laget så mycket. Det var så kul och så galet amerikanskt. Alla hade på sig Sahuarita High School or the mustangs t-shirtar och många and målat sig i blue and gold i ansiktet (våra skolfärger) och the Cheerleaders stog och cheerade hela matchen och alla skrek hela tiden och det kändes som jag hade hamnat mitt i High School Musical haha (without the music). Det var Spirit Week den här veckan också (det är olika teman varje dag i skolan) och tydligen har inte Sahuarita High vunnit på två år så det var största trycket haha.

Och Amerikansk football i alla fall på High School nivå är faktiskt ganska komisk (behöver jag säga att jag aldrig kollat på amerikansk football ever). För det första ser man typ inte bollen och sen plötsligt springer alla runt som idioter och man fattar absolut inte var bollen är. Sedan dröjer det oftast ungefär två sekunder innan alla spelare ligger i en hög på varandra på marken och sedan börjar det om. Och så har man fattat noll. Och så kanske var tionde minut ser man en spelare som tar sig ur klumpen i mitten med bollen i handen och då börjar hela läktaren skrika. Haha, alla kanske redan visste att det funkar såhär, men i alla fall så tycker jag att hela sporten är ganska crazy knäpp. Alla ligger bara på varandra i en hög hela matchen!  

Jag åkte dit med Kathy och Som, men sedan satt jag över halva matchen tillsammans med Ashton och Kyleigh som lätt är de knäppaste och roligaste människorna jag har träffat här hittills.
Jag glömde min kamera (hehe, som vanligt, från och med nu SKA jag ta bilder på allt!!!) men Kathy tog den här bilden på mig och Som i alla fall! Så here is Som min exchange sister alltså.
Heja Mustangs haha! Fast allt är typ slut här, och typ alla har gått från läktaren men i alla fall!
Puss

Kommentera inlägget (0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0