fem veckor redan

Hej bloggis
Fattar inte att det redan är 9 september, tiden bara racear här borta! Redan slut på femte skolveckan herregud. Kom precis hem från skolan dåra. Min US History teacher är den bästa ever. Hela veckan har vi pratat om 9/11 och kollat på olika youtube klipp och pratat om olika konspirationsteorier, samtidigt som han alltid är så himla inne i allt han gör och berättar historier och så vidare. Den lektionen är liksom alltid rolig! Han står nästan alltid utanför klassrummet och skakar hand med alla sina elever också! Himla kul kille där haha. Och för övrigt så är ju 9/11 en himla stor grej här just nu, eftersom det är tio år sedan på söndag, massa intervjuer och så på tv och alla pratar om det och sådär.

Ska chilla här ett tag, men sedan är det time for Home football game. Ska möta upp lite vänner där borta och så ska vi kolla på matchen. Imorgon skulle jag på bio med några från skolan, men det blev inställt så vi kanske ska åka och golfa med kevin istället haha!

Tyckte det var lite kul idag på min art class. Vi hade typ discussion about our last work, like alla pratade om det dem hade gjort och så kommenterade alla andra vad som var bra och vad som var dåligt. Och efter hela den grejen så säger Jordan att Sahuarita High borde skapa en Art4 bara för min skull eftersom jag tydligen utklassar alla i Art3 så mycket hahah. Han tyckte att jag kunde vara den enda eleven + läraren samtidigt för den klassen. Och det roliga är att jag verkligen inte lägger ner någon tid på grejerna i Art3, jag menar Benny (alltså min bildlärare i Sverige) hade så gett mig G på den där bilden jag hade discussion about idag.

Kathys kompis kom över men två sådana här tröjor till oss idag, "Sahuarita High School" ftw. Kanske ska ha den på the game tonight?

Pusspuss
Planen är för övrigt att Skypea men min kära vän Anita om en halvtimme eller så, för hon är vaken! Woho! Så vill ni skypea med mig boka en tid hahaha!
puss igen.

Kommentera inlägget (2)




Kommentarer
Postat av: jny

Jaaa! Jag vill skype med dig! När kan du?? :D



Det låter så kul allt du skriver om. Art4 haha!



Saknar dig! <3

2011-09-11 @ 22:50:10
Postat av: tesse

Ja jag vill skypea med dig med!:DD Kan det som för dig är söndagkvällar, så nästa söndag maybe?:D Men heheh vilken Jenny är det? X) Jag känner tre Jenny.... Men jag vill skypea med er alla så, men hur som helst, vilket Jenny?:P Hoppas du ser det här:P:)

2011-09-12 @ 07:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0