ääääntligen Söndag haha

Heeeeeej
Så jag sprang vår 4x800 relay igår och vi vann hela grejen! Det var alltså en invitational men inte en jättestor, fast det var fortfarande sju eller åtta andra team som sprang. Jag var andra personen då i stafetten och jag lyckades hålla mellanrummet mellan mig och alla andra bakom woho. Sprang på typ 2.41 och det är alltså två varv runt stadion. Så det gick ju bra! Jag har ju inte ens tränat long distance liksom. Vår skola gjorde jättebra och killarna vann hela the invitational medan tjejerna kom tvåa allt som allt. Fast grejen var att tjejerna vann i princip allt - bara det att ett annat team hade fler människor vilket gav dem mer poäng.
Känner mig så cool, för jag fick en medalj och allt haha.
Och juste efter skolan i fredags hade vi ju ingen practice (wooohoooo hahaha) och det var half day så plötsligt kunde jag gå hem klockan ett! Var så sjukt lyxigt haha. Så jag åkte hem till Eegje och sedan åkte vi och Kylie och Hildegun till Rancho Club House. Rancho är alltså området där många bor här och de har ett eget club house med Pool, gym och så vidare.
Såhär ser det ut haha. På sommaren har de badvakter här också haha, de var där när jag hängde här i augusti/september haha, fast de har inte börjat än (Badvakterna består av massa senoirs från vår skola), men såklart så lyckas vi pricka in dagen då alla som ska bli badvakter i sommar har träning haha! Ganska kul. Och efter vi hade varit där i några timmar så åkte vi hem till Kylie och sedan gick vi på bio och såg the hunger games igen. Jag åkte sedan hem till Eegje igen och sov över eftersom vi båda skulle till the invitational på morgonen (gå på bussen vid skolan klockan 5.30 på morgonen!!!!!!).
Så nu är det ÄNTLIGEN söndag och jag kan ta det lungt. Första dagen på hela veckan. naaaaaajs.
pusspusspuss

Kommentera inlägget (2)




Kommentarer
Postat av: Anna Skevik

Jättegrattis till din medalj!! Himla kul. Njut :-) Stor kram

2012-04-01 @ 22:27:28
Postat av: Lennart Eriksson

Det är svårt att förstå att Du kan ställa upp och springa 800 m. bara så där. Det är imponerande. Vilka fina medaljer. Gratulerar så mycket.

Morfar

2012-04-03 @ 11:18:06
URL: http://tessetesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0