As the end comes closer...

För kolla vad jag hämtade upp i skolan idag. Graduation närmar sig kan man ju säga!
My own cap and gown!
Börjar bli lite läskigt det här nu. I newspaper pratar vi om the final issue for the year, Kathy's friend sade idag att hon ska anordna ett going away party for me and Som soon. Prom är om tre veckor. Jag har sju veckor till Graduation och alla är allmänt glada nu. Själv får jag panik!!!!! SJU VECKOR kvar med alla mina kompisar här (okej typ en vecka till när skolan är över), känns som man måste hänga med dom varje sekund nu. Och min värdfamilj... Kan det verkligen vara möjligt att jag har bott här i över åtta månader? Jag trodde verkligen inte att det skulle gå såhär fort.
Har ont i halsen och lite sådär, känner mig allmänt sjuk. Hoppade track idag och får se om jag går till skolan imorgon.
See yaa later y'll

Kommentera inlägget (5)




Kommentarer
Postat av: Lennart Eriksson

Vilken tjusig klädsel. Tänk att få se Dig klädd i den, säger morfar och mormor

2012-04-03 @ 11:13:45
URL: http://tessetesse.blogg.se/
Postat av: johanna <3 ♫♪

fin blogg, diggar headern ;)

2012-04-03 @ 12:11:47
URL: http://johannaxxxxx.blogg.se/
Postat av: M.Kivistö

Hejsan!



Kika gärna in på min blogg. Där kan du läsa om min vardag som småstadstjej, med drömmen om att flytta till Alanya och pojkvännen.

I min blogg kan du även följa min utveckling som konstnär samt att hitta inspiration till både träning och mode.



GLAD PÅSK! KRAM

2012-04-03 @ 12:43:31
URL: http://michaelakivisto.blogg.se/
Postat av: Anna Skevik

Förstår att det känns jättejobbigt och skrämmande att lämna ditt liv där om bara 7 veckor! Och känslan att tiden har gått så fort - är det inte alltid så, den verkar gå långsamt när man tänker framåt och med blixtens hastighet när man ser tillbaka.Det kommer så klart att bli jättesmärtsamt att skiljas från dina nya vänner och familj, men du kommer alltid att ha dom med dig i ditt hjärta, och dom dig i sina! Vi är många som längtar efter dig på den här sidan av jordklotet! Varm kram till dig

2012-04-06 @ 18:11:49
Postat av: sandrooo

ååh va cool, ja vill oxå ha hehehehheh



<333

2012-04-08 @ 09:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0