Easter

Idag var det den bästa påsken ever! Benedicte och hela hennes norska familj kom hit! Vi hade så sjukt kul, och jag har ju inte haft möjligheten att träffa Benedicte på flera månader så det var så himla bäst! Varje gång efter hon har åkt har jag ingen aning om hur jag ska överleva utan henne haha! Så jag hoppas verkligen vi kan ses snart igen!!!! Så kul att träffa hennes familj med!:)
Blir lite avundsjuk haha, Anders påminner mig så mycket om Wille - så nu vill jag också ha min familj här! Men jag får ju se dom igen om en och en halv månad! Den här helgen har varit sjukt bra för övrigt. Köpte min prom dress också!
pusspusspuss

Kommentera inlägget (1)




Kommentarer
Postat av: Jossi

OMG OMG OMG så jävla awsome att du ska på en äkta american prooooom :DDDD är sjukt avis faktiskt, verkar så jävla kul! vill se din klänning hihihihiii

2012-04-09 @ 17:54:33
URL: http://smultronp0p.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0