jag är yr i huvudet

Heeyy guys
Kom precis hem från ett trackmeet och är lite yr i huvudet. Nu sitter jag och läser war of the worlds som är due 4 kapitel imorgon. Wohoooo jag älskar English eftersom vi alltid läser saker som är minst 150 år gamla!!!!!! Haha. Fast okej, War of the Worlds is not that bad. Den var skriven 1800 nånting medan typ Macbeth och Beowulf var waaay mycket värre haha. Vi gör alltid så himla mycket jobbiga saker i Engelska haha, jag har ju vant mig nu såklart - men seriöst det är sjukt komplicerade saker. ALLTID. Liksom Engelska för Seniors. Wohowoho.

Sprang open 400m dash idag, det gick okej tror jag sprang på typ 1.09, vilket inte är sjukt dåligt i alla fall. Skolan vi åkte till idag var så fancy by the way. Den ligger liksom i en lite rikare del av Tucson så den var värsta cool och grejer och människorna som går där ser liksom rika ut haha. Påminde typ om skolan i 90210 haha. Det var varmt idag med, men imorgon ska det bli svalare igen! YES! haha, typ bara 75 eller något eller ja det är ju 23-24 grader men inte 35 liksom. Har jag sagt att vi alltid måste ha på oss långa byxor när vi har träning i track förresten? Spelar ingen roll om det är över 90 grader ute liksom, alltid långa. Det suger ganska mycket faktiskt eftersom det är SJUKT varmt ibland och jag blir inte solbränd på benen!! Haha. Men det är typ för att vi inte ska skada oss eller något. Jag vet inte riktigt.

Jaja goodnight everybody I REALLY need to sleep.
pusspuss

Kommentera inlägget (0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0