Japp, USA var självklart världens enda demokrati runt 1915

Här är min kompis Alyssa. Hon är också i min newspaper class! Det är så kul att ta bilder i photo booth när min lärare inte ser hihi. Igår var Eegje här efter track, vi behövde en chillfredag och ta hand om våra ben hahaha. Och hon sov över också, och efter det åkte jag in till Tucson för att köpa spikskor på Sports Authority till track. Kom precis hem, och är jättetaggad på att vara hemma ikväll. Jag är värsta förkyld och allt, och jättetrött haha. Den här veckan har känts sjukt lång! Men den har varit rolig också, så det är lungt.

Track var inställt i tisdags för att det spöregnade under lunchen. Seriöst, om vi skulle ställa in sporter varje gång det regnade lite i Sverige skulle de ALDRIG ha träning. Annars har det varit ganska dåligt väder den här veckan över huvudtaget, lite regn på morgonen igår, molnigt i torsdags och lunchregn i tisdags. Totalt kanske det har regnat ungefär 20 gånger sedan jag kom hit. Och kanske bara fem eller sex gånger som det har varit regn hela dagen. Resten är typ spöregn i tre sekunder och sedan soligt igen haha.    '

Okej den här veckans citat:
Teacher:
Why had USA so mush influence during the 1st World War?
Student:
Cause we were the only democracy in the world!

Hahahahaha. Roligt.
pusspuss

Kommentera inlägget (0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0