Kan jag få stanna här till Maj?

heeeeey
Jag har haft en helt awesome dag med Frederick från Tyskland, Igor från Ryssland och Som. Vi var ju at Seaworld hela dagen. Jag var inte superexcited för att gå dit, men det ägde faktiskt. Sea World i San Diego liksom! Delfinshowen var grymt cool och jag har typ gått runt och varit genomblöt sedan klockan elva imorse haha, eftersom det aldrig hann torka mellan alla grejer man blev blöt av haha. Vi kom hem till Hotellet klockan nio och gick då ner till en marknad downtown där vi bor och det var så najs! Alltså det påminner litegranna om ställen i Italien och Spanien tillexempel, men ändå så annorlunda. Liksom folk går runt med surfingbrädor, skateboards, longboards och ser allmänt chilliga ut typ. Det är exakt som jag trodde att det skulle vara. Skulle ÄLSKA att bo här haha.
Och ja juste, jag glömde ju då solkräm imorse. Jag är så van vid att jag aldrig blir solbränd i Arizona längre, eftersom man aldrig går runt ute en hel dag och huden har väll vant sig lite också antar jag, så jag är ju helt puckad och bara helt glömde bort solkräm. Så nu är jag jätteröd i ansiktet och på axlarna. Typ verkligen jätteröd. Det kändes liksom inte som man behövde solkräm för vi åkte liksom uppåt i landet! Hahah. Smart tjej.
Taggar Disneyland imoooooorgon! Ska faktiskt bli så kul att åka dit!
pusspuss

Kommentera inlägget (0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0