När alla språken blir samma sak haha

Hahah okej jag måste bara dela med mig av den här facebookkonversationen jag hade med Eegje nyss haha:

Eegje:
hahah I think so too
heb je je hw al gedaan?

Tess:
Hahahaha??

Eegje:
Yes or no haha?

Tess:
Eegje! You wrote in freaking Hollandishis! I mean dutch:P


Eegje:
do i need to bring somehting tomorow you know for the sleep over??
hahahahhahahaha
Hahahahhahhaha
I didn't see that hahahaha now I'm laughing haha
I'm sorry.




Eegje är bäst i världen!
pusspuss


Kommentera inlägget (1)




Kommentarer
Postat av: Lennart Eriksson

Jag förstår ingenting

Morfar

2012-02-17 @ 10:08:45
URL: http://tessetesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0