Swaaaaagg

Heey
Okey guys, track is officially killing me! Men det är fett kul. Så vill ni höra vad jag gör en enda practise?
Så det börjar med att springa sex varv runt stadion som uppvärmning. Sedan gör vi intervaller, typ 20 olika och sedan stretching och något som kallas "moneydrill", sedan är uppvärmningen (typ 45 min), klar. Vi delas sedan upp i sprinting/jumping team, long distance team och threwers. Såå jag är ju sprinter (tydligen!! haha) så då gör vi massa övningar längs staketet som typ får vaderna och the hamstrings att brännas galet mycket haha. Idag övade vi på att running the curve efter det, och det var inte så jobbigt. Bara att springa lite liksom. Efter det blev det jobbigt, och vi gjorde höga knän med värsta armrörelsen hela raksträckan åtta gånger. Sedan var det tvo laps cool down. Så ja, gå från att dra hem från skolan och chilla galet till att göra allt det här varje dag är ju en ganska stor omställning. Haha. Behöver jag säga att jag har ungefär SÅHÄR mycket träningsverk efter att ha gjort detta i tre dagar. Liksom jag kommer hem klockan sex, äter middag, gör homework och pass out. Haha. But I like it. Det är skönt att vara upptagen med saker.

Och vi pratade om slangord idag i History (fråga mig inte hur Mr. Rod fick det till att vara historia haha) och jag kände bara att jag typ aldrig hade hört hälften av dessa (alltså en del känner jag ju igen såklart:P):
Swagg
Swaggin'
Clownin'
Bro ham
Fly
sup
Ballin'
Goon
Dip
Narc
Trollin'
Flaming
Fresh
Tight
Er What?
Hella
Wack
Chillpill
Ham
Bangin'
Grody

Så det är den amerikanska slangen vänner haha (eller så kan man ju göra som jag och säga, freaking, OMG, What the hell, crazy, like, seriously, kind of, sort of, oh dang, istället.), vilket rätt många säger också.
pusspuss

Kommentera inlägget (2)




Kommentarer
Postat av: Lennart Eriksson

Vad duktig Du är. Kämpa på.

Morfar

2012-02-09 @ 14:22:15
URL: http://tessetesse.blogg.se/
Postat av: jenny

Tesse! fina du! saknar dig!

2012-02-09 @ 18:52:38
URL: http://jennyflora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0