Track and Field och dresscode

heeyyy
Soo besides mina najsiga bilder med Kiara idag så var det också första Track/Field practice! Och helt seriöst, det var sjukt kul. Saknar verkligen att träna så länge. Jag är då in the Sprinting team och kanske typ longjump/High Jump, alla dom tre grejerna tränar liksom tillsammans. Så jag hade det hur bra som helst! Så fattar ni att jag kommer träna mellan 3.15-5.15 VARJE DAG efter skolan nu. Och så kan man lägga på två P.E hours. Snacka om att jag behöver äta sjukt mycket haha! Det enda man behöver göra för att vara on the team är typ att inte ge upp de första två veckorna haha. Det är liksom inga cuts, utan det enda som kan göra att du inte få vara med på teamet är om du ger upp. Så jag är glad! Äntligen kan jag vara med i en sport, fast jag är senior woho!

Och som jag skrev förut, så blev jag dresscoded today! Så himla töntigt, jag hade en reva på knät i jeansen....... Liksom jag råkade gå där inte så många andra gick, typ direkt efter jag kom ut från the gym after 0-hour, och den dummaste security vakten var typ "hold on there lady!" och jag typ, ååhnej haha. Och så tog hon mitt ID och sa åt mig att gå till the Office, för att jag måste byta kläder (och seriöst, ALLA har hål på jeansen - jag hade bara sjukt mycket otur). Och jag typ "ehehehe, I'm an exchange student, I didn't know about it hehehehe, I can just wear something else tomorrow?" Och hon typ "no", eftersom det är den dumma haha. Så jag gick till The Office och så fick jag välja mellan att gå runt i Basket Ball shorts all day eller be mina föräldrar komma dit med andra kläder, eller så kunde jag har Aims all day (vilket är typ kvarsittning, man sitter i ett eget rum hela dagen). Som tur var kom jag på att jag hade ett par Sweats in my locker, sååå lucky me! Slapp alla fall basket ball shorts. Men jag kände mig fortfarande som jag gick runt i Pyjamas hela dagen hehe.
pusspuss

Kommentera inlägget (2)




Kommentarer
Postat av: Katrin

Va kul med friidrotten!

Otur att du blev haffad med revan i jeansen, haha. Men basket ball shorts hade väl varit snyggt. :-)

2012-02-07 @ 07:50:01
Postat av: Lennart Eriksson

Roligt med friidrots-träning tycker jag. Om jag inte missminner mig var Du ganska duktig i både löpning och längdhopp för några år sen, grunderna sitter säkert kvar. Lycka till.

Vilken trist security som inte uppskattade Dina vackra knän genom revan på byxorna. Vad gör Du nu testar en dag till eller åker hem och tar fram nål och tråd för en liten lagning. Du har förstås annat att göra än att sitta hemma och sy, vad jag förstår ska man ha en reva på byxorna. Lycka till med securityn också.

Morfar

2012-02-07 @ 20:19:50
URL: http://tessetesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0