Trackmeet imorgon!

Okej, jag skulle ju då lägga upp alla bilder liksom från California, men nu så bestämde blogg.se att det inte skulle funka att ladda upp bilder längre! Kan någon hjälpa mig (typ Anita)??? Hahah, typ hela grejen med htmlgrejen, bilduppladdningsgrejen, textinställningarna och allt är borta. Hahah. Och BY THE WAY, jag ska tydligen delta i vårt Trackmeet imorgon! Trodde inte det! Men det ska jag, kommer att springa 100m och 200m haha. Dem lärde oss idag hur vi ska ställa in blocken, smart ellerhur?! Göra det en dag innan liksom. Men i alla fall. 1.45 imorgon så går bussen till Nogaleas helt enkelt. Wish me luck;) pusspuss

Kommentera inlägget (3)




Kommentarer
Postat av: Katrin

Lycka till!

2012-02-29 @ 07:23:13
Postat av: Lennart Eriksson

Ja Du Therese hoppas det går riktigt bra och framförallt att Du tycker det är skoj, det är viktigt. Förmodligen är väl knäet okej nu eftersom Du skall delta. Kör på!



Morfar

2012-02-29 @ 09:10:45
URL: http://tessetesse.blogg.se/
Postat av: Anita

Har du inte råkat trycka på "ändra redigerare" nere i höger hörn kanske? Lycka till på trackgrejen!!!! :)

2012-02-29 @ 09:27:19
URL: http://anitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0