Bra fredag!

Hejhejhej
Mitt liv är så himla kul! Hahah. Kom precis hem från Kiara, we have made school shirts for spirit week (nästa vecka) haha. Typ köpt tröjfärger och grejer och skrivit Sahuarita Mustangs och massa annat. Många har på sig sådana på Blue and gold day, alltså på fredag. Så det var jättekul! Vi drack varm choklad också och var ute och gick på promenad, hihi. Jag är så himla glad idag för massor med olika anledningar och jag vet knappt varför. Allt är bara så awesome helt enkelt. High School äger galet förresten. På många sätt så är det lättare att träffa mycket olika människor i high school eftersom man har the classes med olika människor hela tiden och inte har en egen klass. Så det är inte så konstigt att Amerikanare är sociala, dom måste vara det! Annars får man inga kompisar helt enkelt haha. Jag gillar bara hela feelingen med High School haha, det är så sjukt High School!
pusspuss

Kommentera inlägget (0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0