GO USA

Hejhejhej
Så idag efter skolan så hängde jag i en solstol vid en av utomhuspolerna som hör till området där jag bor och pluggade lite hehehe (min engelskalärare tvingar mig att läsa 100 sidor hamlet!!!). Sedan simmade jag och efter det åkte vi över på middag hos en annan familj (de låter alltid mig ta med pepsin när vi går där ifrån!!!!! <3).
Skolan är himla kul just nu, och jag blir lite rädd när jag tänker på hur kort tid det är kvar!!!! Liksom om fem månader kommer jag troligen ALDRIG se alla dessa människor igen. Seriöst, jag vill inte ens tänka på det!
pusspuss

Kommentera inlägget (2)




Kommentarer
Postat av: Lennart Eriksson

Ta det lugnt Therese, Du kommer att hitta nya utmaningar

Morfar

2012-01-06 @ 12:03:58
URL: http://tessetesse.blogg.se/
Postat av: Katrin

Du får helt enkelt åka och hälsa på!

2012-01-06 @ 18:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0