This is my life

Heyyy there my blogg
Vet ni hur länge jag har tänkt fixa min design på bloggen hehe? Typ sedan i juni eller något, men jag orkar bara inte (Anita om du har tråkigt någon gång kan du ju alltid fixa min bloggdesign!;) Hahah, du vet väll typ vad jag tycker är snyggt haha?).
Hahah det är så roligt när folk i kassor på olika ställen är typ "So, where are you from? I heard on your accent hehehe..." och sedan forsätter babbla massa medan dom gör mitt kaffe hahah. Fast jag har hört typ 5 eller 6 gånger nu att jag inte har något accent (fast jag VET att jag har en, men i alla fall, alltid kul och höra). Jag börjar bli så himla irriterad på att vara utbytesstudent sometimes hahah, vill bara prata amerikanska och vara normal! Oftast är det ju roligt, men ibland blir det liksom lite mycket "ja men du är ju utbytesstudent.. blabla" och massa utbytesstudent skämt och sådant haha. Typ min lärare i P.E always håller på och ba allt är alltid utbytesstudenternas fel hehehehehe (typ när jag fick en boll på foten i dodgeball så att vårt lag förlorade hahah).... asså han skämtar ju! Men i alla fall, ibland får jag bara lust att skrika JAG VILL VARA AMERIKAN SLUTA SKÄMTA OM MIG haha. Fast det är ju verkligen inte elakt menat eller något, och oftast är det ju kul liksom hah.

Ser ni mina pannfinnar!!!!!! Jag tror att jag har börjat äta så mycket godis, kakor och chips så att mitt face exploderar i finnar eller något. Okej, jag fattar att alla inte vill höra om detta men i alla fall. Nu efter jul har jag verkligen börjat äta nyttigare faktiskt.

Och förresten, jag trodde verkligen att jag skulle ha så mycket mer hemlängtan än vad jag har haft. Jag har liksom inte haft någon alls nästan. Trodde verkligen att jag skulle ligga och gråta i sängen ibland eller något, men det har liksom aldrig hänt! Enda gången jag har gråtit sedan jag kom hit är typ jättellite på skype med familjen typ tre gånger eller något. Fattar ni vad knäppt det är? Jag menar, inte ens i början när det var ganska jobbigt längtade jag hem så mycket. Kommer ihåg att jag önskade vissa morgonar i början när jag hade hela dagen framför mig att jag bara kunde vakna i Sverige och gå till skolan på södra för att det var mycket enklare, men det var läääänge sedan nu guys. Sahuarita är ju min skolan nu liksom. Ganska konstigt att knappt längta hem ändå. Alltså det är ju inte att jag inte saknar alla, för det gör jag ju såklart - men det never turn into some jobbig hemlängtan eller något.

Spirit week next week och jag är taggad! Har ju gjort tröjor och hela skiten liksom!;) Så prepared!
Puss och kram time to sleep, efter en episode of pretty little liars of course;)

Kommentera inlägget (1)




Kommentarer
Postat av: Anita

Jaaaa jag vill fixa din design! Vet du hur länge jag har velat göra det? hahah, fast det får bli efter nästa tisdag i så fall.

Ofta du kollar på pretty little liars förresten! Jag tänkte tvinga dig att börja göra det haha, det är så bra! Hur långt har du kommit???

2012-01-09 @ 11:15:43
URL: http://anitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0