Weekend again

Hi guys
Helgen har varit najs hittils. Igår var jag hemma hos Elise på ett planning meeting. Vi, Annilee's utbytesstudenter, planerar att ordna vår egen resa till San Diego. Jag tror egenltligen inte att jag kan följa med eftersom jag redan är lite överladdad med resor. Har jag sagt att jag drar till Hawaii 28 mars??? It's gonna be grymt! Men hur som helst igår så var alltså Igor and Frederic från Tucson och Hildegun and Me hemma hos Elise. Vi hade kul hela kvällen. Anledningen till att vi valde San Diego är ju för att det är nära och ganska billigt hehe. Ikväll ska jag troligen på ett Birthday Pary, men vi får se. Jag har nästan lust att bara vara hemma och gå till the movies eller något istället, har haft så mycket going on lately.
Juste jag var på både ett soccer game och ett basketball game i torsdags efter skolan. Det var jättekul, alla jag satt med på the soccer game skrek så det var helt sjukt haha, plus att vi vann 6-0 haha. Girl's Varsity Soccer this year är asbra haha.
Puss

Kommentera inlägget (0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0