Harry Potter loser

Jag kom precis hem från WIZARDING WORLD OF HARRY POTTER. Det var AMAZING. En hel värld med bara Harry Potter, I WAS IN HEAVEN. Gick in till Zonko's och Ollivander's, gick runt i klassrum på Hogwarts och åkte världens grymmaste åktur; Harry Potter and the forbidden Jorney. Det var en inomhus rollercoaster kan man säga. Typ en blandning mellan datorgjort och verkliga föremål. När jag kom ut från den åkturen första gången var jag typ heeeeelt chockad. Hade INTE förväntat mig att den skulle vara så awesome helt grym. I åkturen så kändes det som jag flög över quidditchplanen, runt omkring på Hogwarts och blev jagad av dementorer och aragog (och massa andra spindlar) och massa annat. Allt var så sjuuuukt välgjort. Och så Harry Potter. Och gå in i en hel affärer med BARA harrypottersaker. OMG. Helt amazing lol. Och honungsöl! Och alla som jobbade där pratade brittiska woho. OCH FOTOGRAFIERNA I HOGWARTSSLOTTET RÖRDE PÅ SIG.  På måndag landar jag på Arlanda!;) Puss och kram skumbanan

Kommentera inlägget (1)




Kommentarer
Postat av: Jossi

åh herregud vad awsome det låter!!! :OO blev ju inte lite avundsjuk nu :((((

2012-06-08 @ 18:25:59
URL: http://smultronp0p.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0