Hemma efter 6 timmar från första trackmeet

Sååå gissa vem som vann sitt 200m race???? JO JAG. Hahaha. Okej jag var i Second heat, så de snabbaste hade ju redan sprungit, MEN I ALLA FALL. Jag var snabbare än de sju andra i mitt race haha. Jag liksom sprang om allihopa i kurvan haha, och var min första träning efter 1,5 veckors uppehåll i måndags också. Känns så himla amerikanskt när alla har på sig samma uniform och så sätter man sig på skolbussen och åker iväg till Nogaleas High School liksom haha. Blogg.se är fortfarande helt puckat, så japp, inga bilder haha! Men jag vann mitt race så det är lugnt. I mitt 100m så kom alla vi från Sahuarita i mål nästan exakt samtidigt, och vi sprang på typ 14.01. och coach sa that "it was not bad" för att vara vårt första trackmeet. Så det är ju bra. Hahah, det var så puckat i 200m när jag typ efter 3/4 av racet typ oj jag är först, hur hände det haha? Men okej jag ska sova. pusspuss

Kommentera inlägget (1)




Kommentarer
Postat av: Lennart Eriksson

Gratulerar Therese, det låter kul det där, jag lyfter på min gamla keps och bockar. Men jag tycker det är orättvist att jag inte kan få vara med och se när du tävlar och tränar.

Morfar

2012-03-01 @ 09:08:14
URL: http://tessetesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0