Senior night

Det var senior night yesterday at track! Betyder typ att teamet gör posters och ger blommor och grejer till alla Seniors, eftersom det var vårt sista homemeet (fast halva säsongen är fortfarande kvar haha). Så himla snälla! Till mig så hade dom köpt swedish Fish som dom tänkte sätta fast på min poster, men de hade inte tid, så jag fick dem bara i handen haha! Det är alltså ett godis de har här:P
Så jag fick blommor både från teamet och från Kiara som kom och kollade, min poster, godis och en påse Swedish fish haha. Och BY THE WAY, vi har en ny invitational på lördag och jag var uppskriver för longjump (kan tillägas att jag aldrig har tränat det, de bara satte mig där i alla fall). Och sedan så var de för få för VARSITY 4x800, och bestämde sig nästan att inte köra ända tills Malissa i mitt lag säger "Therese should run long distance, I decided that yesterday!" Och så plötsligt satte dom in mig där! Eller de frågade om jag trodde att jag skulle klara det, och hur kan man säga nej? Så ja. Är sjukt nervös nu jag kommer ju troligen spy eller dö eller något.
pusspuss jag ska iväg nu! Kom hem tidigt idag för det var half day!

Kommentera inlägget (0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0