Hela min graduation

Och här är hela min graduation! Om ni vill se när jag do the walk så gör jag det typ vid 46 minuter!;) Och ja, jag får ju inte göra det riktigt på riktigt men jag får i alla fall gå upp och skaka hand och allt, och jag fick faktiskt ett certifikat haha, så jag är glad. Förresten så är det en av mina favoritlärare som ropar ut namnen (alltså han som säger mitt namn haha), min historialärare och mer känd som the football coach - Coach Rod i alla fall. Och det allra sista är ganska coolt också när alla kastar av sig hattarna haha. OCH min absoluta favoritlärare Mrs. Kempton är the speaking teacher hon har kort brunt hår och pratar ganska precis innan mig haha (förutom hon som delar ut honors). Så ja. Hahah. Min graduation i alla fall.
puss

Kommentera inlägget (1)




Kommentarer
Postat av: Anita

åh vad roligt! haha jag älskar hur han uttalar ditt namn! :)

2012-05-27 @ 12:07:42
URL: http://anitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0