Bara ett onödigt inlägg som inte säger något alls

Hi guys
Så jag kollade precis på American Idol, San Diego. Måste säga att den amerikanska versionen är lite mer exklusiv än den svenska haha. Liksom San Diego - Umeå? Vad låter coolast? Hahah. Nej men liksom, en av tjejerna som var med idag var liksom Jim Carrey's dotter. Ba ehe USA är lite coolare än Sverige liksom. Längtar verkligen till Californien nu! Åker ju dit över några lovdagar i februari woho, it's gonna be Awesoooome.

Annars är väl söndagkvällar ungefär som dom alltid har varit. Har pluggat lite idag och insett ungefär att jag har noll koll på vad som händer i min Engelskaklass, asså min lärare kör typ senior English på College nivå haha. Det är sjukt mycket hela tiden verkligen. På något sätt hade jag liksom totalmissat att jag skulle ha gått igenom akt 1 - 4 i Macbeth tills imorgon, skriva ner alla metaforer och skriva någon text om alla temptations (vad heter det på svenska haha?) going on. Och sedan skulle jag tydligen läsa första kapitlet i någon annan grej!

Och det är lite roligt hur mitt rum här blir värre och värre för varje månad haha. Jag tror att Kathy långsamt har vant sig vid att det är stökigt här inne haha. Liksom i början var jag ju fett duktig och det var städat hela tiden (oftast), men nu... nej inte precis städat längre haha. Börjar kännas mer och mer som mitt rum i Sverige. Jag måste helt enkelt acceptera att saker runt omkring mig är stökiga! Inte ens i en värdfamilj i USA kan jag hålla städat i mitt rum. Mamma och Pappa, ni måste bara inse att det inte går att göra någonting åt min allmänna stökighet.
godnatt allihopa,
förresten är det graduation om fyra månader och två dagar, hur sjukt är inte det?????
pusspuss

Kommentera inlägget (0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0