Jappi detta är en lång rubrik

I signed up for track today! Det börjar den sjätte februari hihi. Har ingen aning om om det verkligen kommer vara tryouts eller inte. Listan som coachen hade hade inte mer än 15 tjejer, så seriöst det kan ju inte vara allt för svårt att komma med. Jag vill i alla fall jättegärna göra track sista sportsäsongen, would be awesome! Och jag har ju ändå hållit på med friidrott, även om det var typ 100 år sedan (Hehe hur gammal var jag när jag slutade, typ 12?), men i alla fall! Jag vet hur man gör haha!! Så om jag kommer med, kommer jag alltså ha träning varje dag efter skolan till klockan 5.15 oh yeah. Snacka om att komma i form för bikinisäsongen hahahaahah (oj jag glömde att HELA MITT ÅR ÄR BIKINISÄSONG!!!!).

Min helg var awesome guys, three days weekend and everything. Hade så mycket going on att jag typ glömde att göra alla mina läxor och det slutade med att jag började med en uppsats och fyra andra läxor som var due tuesday, måndagkväll klockan nio. SMART. Och jag är fortfarande inte klar med uppsatsen och jag failade ett annat test i engelska (som hela klassen failade, men grejen var att jag var hos tandläkarn när de gjorde omprov!!!!...) så in English class I feel like a criminal hehehe. But it's allright. Det lööööser sig (ni fattar inte hur sjukt mycket slacker jag har blivit den här terminen haha... så sjukt svårt att bry sig när man vet att betygen man får här är helt värdelösa hehe).
Så nu måste jag verkligen avsluta min diskussion och analys av Hamlet så jag kan turna den in tomorrow haha... shakespeare in my hart hehe. Förresten lärde jag mig ett jätteroligt slanguttryck den här veckan; WHAT THE COOOORN.
pusspuss

Kommentera inlägget (0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



2011/2012


RSS 2.0